donderdag 10 mei 2012

Hope

Vanavond geen gewone kaart, maar 1 met een verhaal. Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn moeder. Afgelopen december hoorden we dat de kanker weer terug was gekomen, na 5 jaar. Ik weet dat ik hier nooit eerder over heb gesproken, maar nu voelt het alsof ik het toch even moet noemen. Een onzekere en heel spannende periode volgde van chemokuren, een operatie (die heel goed is verlopen!), nog meer chemo's... En morgen krijgt ze haar laatste kuur. Elke keer als zij ziek is, voel ik me ook niet fijn, omdat het zo dichtbij is en me zo raakt. Maar ze doet het geweldig goed! Echt super... Altijd optimistisch, beurt mij op terwijl het andersom zou moeten zijn... En daarom wilde ik deze kaart voor haar maken, als hart onder de riem voor de laatste mokerslag. Zet hem op mam! Je bent de beste moeder die ik maar kan wensen :-)
Deze Pink Ribbon digistempel is een freebie van Saturated Canary. Ik heb haar ingekleurd met de volgende copickleurnummers: huid E13, 11, 02, 01, 00, 000, 0000, R22, 21; haar E18, 19, 15, 11; ogen E27; mond R32, 30; groen G46, 94, 43, 82, 40; roze R85, 83, 81; rood R39, 37, 35, 32, W1; achtergrond W3, 2, 1, 0, 00. De stempels op het afdrukje zijn van Pink Paislee (spring jubilee). 
 Deze roosjes heb ik gemaakt met behulp van een Die-namics stans (rolled mini-roses). Voor het hoekje wat je ernaast ziet heb ik een Whiff of Joy hoekpons gebruikt.
 Kettinkjes als deze hangen wel eens aan kledinglabels.
De rode knoop is volgens mij bijna antiek. Ik heb er maar een paar van en ben er heel zuinig op, maar deze kaart verdiende er wel 1 ;-)
 Dit ticket is van Tim Holtz.

Bedankt dat je langskwam. En wat gezellig dat jullie met zoveel meedoen aan mijn blogcandy :-) Het is zo heerlijk om al jullie leuke reacties en lieve woorden te lezen, daar wordt je echt blij van! Ik kan het iedereen aanraden om een candy te houden ;-)

30 comments, which make me happy!:

Unknown zei

Hoi Ingrid, aangrijpend hoor, ik heb hetzelfde doorgemaakt als jij nu, twee keer zelfs, met mijn eigen moeder en mijn schoonmoeder. Mijn schoonmoeder heeft nadat bij haar borstkanker was ontdekt uiteindelijk nog ruim 20 jaar geleefd! Vorig jaar is ze op 75 jarige leeftijd overleden. En sinds die tijd zijn ze alleen maar knapper geworden dus houdt die 'hope' maar vast, het komt vast goed! Ik vind je kaartje trouwens heel mooi, zou het bijna vergeten daar iets over te zeggen haha! Liefs, Frea

angelique (anlou) zei

hoi meis
jeetje wat een naar nieuws in eerste instantie, maar ik ben blij dat het beter gaat met je moeder meis, en ze verdiend zeker dit pracht van een kaartje, het is echt een beauty meis.
liefs angelique

Sanne zei

Wat naar om te horen dat je moeder ziek is. Dit kaartje zal haar zeker opvrolijken, want hij is echt geweldig leuk! De digi is weer prachtig ingekleurd. Wat een leuke details zijn er toch weer op je kaart te zien. Ik wens je moeder heel veel sterkte en beterschap!

Liefs Sanne

corryskaart zei

hoi ingrid
jeetje dit is niet niks wat je moeder en jou ook overkomt!en soms is het juist goed om je hartje te luchten! en ik weet zeker dat je moeder van deze kaart gaat genieten en wens je moeder maar ook jou heel veel sterkte voor de komende tijd!
lieve groet van corry

Miranda Slagboom-de Groot zei

jeetje wat heftig zeg. je hebt een mooie kaart voor je moeder gemaakt. wens jullie heel veel sterkte.
groetjes miranda

Sientje zei

Heel herkenbaar verhaal wat je verteld over je moeder ik heb een soortgelijke situatie meegemaakt wel is waar is dat bijna 10 jaar geleden maar het was een hele dubbele periode ik was net gestopt met de borstvoeding en dan hoor je dat je moeder borstkanker heeft. Ik wil je dus heel veel sterkte wensen en ook voor je moeder. Ze is gezegend met een dochter die er voor haar is, ook al heb je het gevoel dat ze jouw opbeurt.
En je kaart ... die is echt heel erg mooi. Ik vind de "details" die je er in verwerkt hebt erg mooi.

Deborah zei

Wat een heftig verhaal.. Heel veel sterkte !!
Maar ik vind het wel een ontzettend mooi kaartje !!

Liefs, Deborah

jokiedebeer zei

Wat een tijd gaan jullie door zeg, dat is niet makkelijk, wens jullie heel veel sterkte en de mooie kaart zal haar weer wat opvrolijke want hij is erg leuk

groetjes joke

Marguerite zei

Wat een kippevelverhaal. Maar met zo'n mooi kaartje vrolijk je helemaal op. Ging meteen ook weer 13 jaar terug toen bij mijn moeder borstkanker werd ontdekt. Moeilijke tijd gehad, alles gaat goed en we genieten nu nog iedere dag van haar. Moet voor haar ook maar een extra mooie moederdagkaart maken. Jullie heel veel sterkte.
Groetjes Marguerite

Marjoleins Creations zei

Prachtige kaart met een ontroerend verhaal!
Groetjes,
Marjolein
marjoleinscreations.blogspot.com

Hanneke zei

Wow, wat een speciale kaart, prachtig en die oude knoop is zo mooi. Heel veel sterkte aan je moeder toegewenst en ook voor jou heel veel sterkte! Ik kan me niet voorstellen hoe dit moet voelen. Ik hoop dat ze goed hersteld! Liefs, Hanneke

Sapipzi zei

Wow, wat een geweldige kaart!!!!

groetjes Margo

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Dit hele mooie kaartje, komt goed op haar plaats terecht. Wat verdrietig dat de onzekere en spannende weer was terug gekeerd. Gelukkig heb jij een lieve moeder, en je moeder een lieve dochter. Hope dat jullie nog heel veel jaartjes van elkaar mogen genieten.
Groetjes Ingrid

Marianne zei

Wat een mooie kaart, heel mooi gedaan.
Ziet er prachtig uit.
liefs, Marianne

Liesbeth zei

Wat een schitterend en toepasselijk kaartje heb je gemaakt voor je moeder, veel sterkte ook voor jou met deze laatste kuur, valt als dochter vast ook niet mee.
gr. Liesbeth

marion zei

Wat een kanjer is je moeder en wat een vervelende ziekte is kanker toch. Wat een onwijs mooi kaartje heb je voor haar gemaakt. Liefs, Marion

Loopylou. zei

Hiyah ingrid!!
oooooooooh I LOOOOVVE your card hun! I love all the little embellies and the texty paper and ooooh just all of it!! its stunning!!
thank you so much for popping in and playing along with us over on the SC challenge blog!
hugs Lou xxx

Shari zei

Oh wow, this card is absolutely GORGEOUS! It is a cause close to my heart and I just love how you have done this card!
Hugs;
Shari

Yvonne zei

Wat een schitterende kaart. Dit zal je moeder vast heel goed doen. Wat een nare periode maken jullie door. Heel veel sterkte ook aan je moeder voor de laatste kuur! groetjes, Yvonne

Unknown zei

Ingrid what a stunning card with fabulous colours and detail well done Hugs Elaine

Gerrittina zei

Wat een bijzondere kaart!! En wat een verhaal zit daar achter. Heel veel sterkte gewenst. Aan de zijlijn staan geeft je zo'n machteloos gevoel nietwaar? Ik weet zeker dat je moeder blij zal zijn met deze kaart.

Gr.gZ

Maris zei

ik vind het prachtig wat je gemaakt hebt voor je lieve moeder, ik wens haar heel veel sterkte toe xx

Wil zei

Wat een schitterende kaart is dit Ingrid! Daar zal je moeder zeker heel blij mee zijn. Ik wens haar heel veel sterkte! En jou ook natuurlijk.

groetjes, Wil

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ingrid.

Liefs Riet.

Marianne Schut zei

Even geen woorden....jee Ingrid wat heb je dit kaartje prachtig gemaakt, je ziet de liefde waarmee je het hebt gemaakt eraf spatten...Ik heb deze stempel ook apart gelegd om in de kleuren voor een dierbaar iemand die ook in een soortgelijke situatie zit...hoop dat ik er ook zo'n pracht kaart met zoveel gevoel van weet te maken.... heel veel kracht en sterkte gewenst voor je moeder maar ook voor degene die haar dierbaar zijn...denk aan jullie! Liefs Marianne

franzesjoi zei

gorgeous card!! love the image, the colours and fantastic colouring :)

elly zei

SCHITTERENDE kaart heb je gemaakt
en ook schitternend papier
groetjes elly

Tindaloo zei

Absolutely gorgeous card and awesome details! Luv how you've set up the card for photopic too :)

Paola ♥ zei

Beautiful!!

Hugs
Paola

Pop's Cards zei

Beautiful creation sweetie, looks fabulous, thank you for joining us at Saturated Canary this time ♥ Pops x

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!